
Gadżet gadżetowi nie jest równym i nigdy nie będzie. Nie oszukujmy się, że to co zainwestujemy w konkretne gadżety zwróci się w prosty sposób. Jednak budowanie potencjału marketingowego i bazy klientów jest czymś, co z pewnością się kiedyś opłaci. Warto więc oferować gadżety takie, które pozwolą klientom pamiętać nieco dłużej o tym, co otrzymali. Takie gadżety, które poza logiem, niosą ze sobą realną wartość. Pluszaki, gumowe postaci i inne tego typu rzeczy są urocze, ale nie niosą ze sobą wartości dla klienta.Dla tego warto się zastanowić czy gadżety reklamowe używane codziennie, nie będą lepszym pomysłem? Czy nie wolimy dostać czegoś co ma realną wartość zamiast czegoś co być może jest zabawne, co prezentuje pewną ideę, ale nic więcej nie daje? Warto pomyśleć o czymś niezmiernie praktycznym i efektownym zarazem. A rzeczy, które te kryteria spełniają znajdziemy zazwyczaj w jednym sklepie – w papierniczym.
Zatem nie warto się zastanawiać, a warto poszukać inspiracji. Co możemy zaoferować klientowi? Może teczka? Łatwo nanieść na nią logo a z pewnością przyda się na dokumenty i różnego rodzaju papiery, które mają niesamowitą tendencję do gromadzenia się w naszych biurach. Jeśli nie teczki, to może nesesery? A jeśli nie one, to co? Może tak popularne, ale przecież zawsze potrzebne gadżety reklamowe jak długopisy?
Warto jednak, żeby długopis nie był jedyną rzeczą. Może notes to dobre rozwiązanie i świetny dodatek? Pozwoli on na zamieszczenie logo, które skutecznie będzie pełniło funkcję reklamową oraz na to, by być bezustannie użytkowanym przez klienta, który go otrzyma. Samodzielny notes to także niezły pomysł na dodatek dla klienta, jak i dla współpracownika. Firmy, które zamawiają takie gadżety reklamowe wiedzą, że im większa ich ilość tym lepiej. Tego typu oferta ma także dodatkowy plus – nie pozostaną nam naddatki jak w przypadku kalendarza. Notes to rzecz przydatna na lata, niezależnie od pory roku.
I dla tego warto zainwestować w promocję prowadzoną przez drobiazgi. Na drobiazgach buduje się wielkie rzeczy. Nie zapominajmy o tym.